Telemārketings
Ikvienam nav noslēpums, ka uzņēmuma peļņa ir atkarīga no pārdoto produktu/preču un pakalpojumu daudzuma, kā arī klientu apmierinātības. Telemārketings - tirdzniecība un reklāma, izmantojot telefona sakarus; viena no teledarba formām.
Prece - darba produkts, kam ir lietošanas vērtība un kas paredzēts maiņai; šāds produkts kā maiņas, pirkšanas un pārdošanas objekts.
Produkts - priekšmets, viela, ko iegūst cilvēka darba rezultātā.
Pakalpojums - darbība, pasākums, kas nodrošina (parasti ikdienas, sadzīves) vajadzību apmierināšanu; šādu darbību, pasākumu kopums.
Klients - cilvēks, kas izmanto kādas iestādes, tās darbinieka pakalpojumus.
Palīdzēšu Jums:
- Pārdod produktu/preci un/vai pakalpojumu.
- Apzvanīt potenciālos un esošos klientus.
- Veikt aptaujas potenciālajiem un esošajiem klientiem.
- Apkopot iegūtos datus.
Konfidencialitāti garantēju.
|
|